Za nakup vstopnic za tekmovanja obiščite uradno spletno stran za prodajo vstopnic: https://tickets.paris2024.org
Obišči #TeamSlovenia TV in si oglej zakulisje olimpijskih iger!
10. avgust
Slovenska hiša je gostila ekskluzivni dogodek z eno najboljših chefinj na svetu Ano Roš. Slovenska turistična organizacija je v Slovenski hiši skupaj s kuharsko mojstrico Ano Roš za francoske medije pripravila kulinarično doživetje in predstavitev Slovenije kot vrhunske destinacije za aktivni oddih, kulinarične užitke ter kulturna doživetja. Gostje so spoznavali vrhunsko slovensko kulinariko, kot jo lahko pričara le Ana Roš iz Hiše Franko s tremi Michelinovimi zvezdicami.
Olimpijske igre in Slovenska hiša so odlična priložnost za krepitev mednarodnih povezav in celostne predstavitve Slovenije z nacionalno znamko I feel Slovenia v mednarodni skupnosti in v Franciji, so ocenili v Slovenski turistični organizaciji in v Franciji pripravili dva dogodka za ciljne francoske javnosti.
Uvodoma je Marta Kos v imenu Olimpijskega komiteja Slovenije pozdravila goste in povzela dogajanje v Slovenski hiši v preteklih dneh. Olimpijske igre so več kot le športne igre, govorijo tudi zgodbo olimpijskih vrednot, ki so odličnost, spoštovanje, prijateljstvo in sodelovanje, je poudarila. Pozvala je vse prisotne, naj se trudijo upoštevati te vrednote na vseh področjih svojega delovanja. In se zahvalila Ani Roš in njeni ekipi, da bodo kulinarično razvajali francoske goste.
Zgodba Ane Roš in njene kulinarike je še posebej pomembna v odnosih med Francijo in Slovenijo, ki je predvsem na področju turizma za Slovenijo hitro rastoče področje, pa je dodala Metka Ipavic, veleposlanica Slovenije v Franciji. Tudi s prihodom Michelinovega vodnika v Slovenijo je naša država postala kulinarično odkritje za Francijo, je dodala.
»V Sloveniji je vse v naši naravi,« je povedla Ana Savšek, vodja digitalnega in vsebinskega marketinga pri Slovenski turistični organizaciji. V predstavitvi je izpostavila, da je Slovenija ena izmed najbolj zelenih držav, ima tudi največ zelenih zvezdic na prebivalca. Gostje pa so s predstavitvijo spoznali Slovenijo, njene vrednote in identiteto, tudi kulinarično.
Ana Roš je pripravila meni z izbranimi jedmi, ki govorijo zgodbo doline, iz katere prihaja Hiša Franko. »Meni, ki smo ga zasnovali, je raziskovanje okusov in surovin iz osupljive in neokrnjene narave doline Soče,« je povedala Ana Roš. V Hiši Franko prisegajo na trajnostni pristop, kuharska mojstrica pa je ob vsakem hodu razložila ozadje in lokalno slovensko zgodbo, ki stoji za njim. Gostom je razložila številne posebnosti, ki izhajajo tako iz kulinarike, narave, lokalnega okolja, slovenske dediščine. Poudarila je, da trajnostni pristop temelji tudi na tem, da vse sestavine prihajajo iz bližnje okolice. Čeprav so za kosilo sestavine pripeljali iz Slovenije, je dodala tudi nekaj v Parizu nabranih sestavin. Z menijem je navdušila predstavnike francoskih medijev.
Francija je sicer eden od primarnih trgov slovenskega turizma, ki je lani med tujimi trgi zasedal 9. mesto po številu prenočitev. Okrepljene aktivnosti Slovenske turistične organizacije ob olimpijskih igrah v Parizu dopolnjujejo kontinuirane promocijske in komunikacijske aktivnosti na tem trgu. Lani smo v Sloveniji zabeležili kar 29-odstotno zvišanje števila prenočitev francoskih gostov v primerjavi z doslej najuspešnejšim letom 2019, v prvi polovici letošnjega leta pa se trend nadaljuje z 28-odstotno krepitvijo. Slovenski turizem Francoze navdušuje zlasti s ponudbo aktivnosti v čudoviti naravi, odlično gastronomijo in bogatimi doživetji kulture.
Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez