Za nakup vstopnic za tekmovanja obiščite uradno spletno stran za prodajo vstopnic: https://tickets.paris2024.org
Obišči #TeamSlovenia TV in si oglej zakulisje olimpijskih iger!
Slovenska hiša v Parizu je danes, 29. julija, gostila delavnico (workshop) slovenskega turizma, ki jo je pripravila Slovenska turistična organizacija (STO). Na dogodku, kjer je slovensko turistično ponudbo predstavilo sedem slovenskih turističnih destinacij in združenj, je bilo več kot 30 francoskih turističnih agentov in organizatorjem potovanj. To je bil prvi od dveh poslovnih dogodkov slovenskega turizma, ki jih bo v času OI v Parizu v Slovenski hiši organizirala STO. Drugi, ki bo namenjen medijem, bo 10. avgusta.
Osrednji del delavnice slovenskega turizma so bila dvostranska srečanja med slovenskimi destinacijami in produktnimi združenji ter francoskimi organizatorji potovanj in turističnimi agencijami. Očitno je to, da je bila delavnica izvedena v času olimpijskih iger, povečalo zanimanje za Slovenijo, saj je prišlo več kot 30 predstavnikov francoskega turizma. Kot so povedali gostje, pa je prepoznavnost Slovenije v Franciji povečala tudi že tretja zmaga našega izjemnega kolesarja Tadeja Pogačarja na Tour de France.
Direktorica STO mag. Maja Pak Olaj je povedala: “Lahko bi rekli, da francoski turisti v zadnjem obdobju na novo odkrivajo Slovenijo. Lani smo zabeležili kar 29-odstotno zvišanje števila prenočitev francoskih gostov v primerjavi z doslej najuspešnejšim letom 2019, v prvi polovici letošnjega leta pa se trend nadaljuje z 28-odstotno krepitvijo. Slovenski turizem Francoze navdušuje zlasti s ponudbo aktivnosti v čudoviti naravi, z odlično gastronomijo ter z bogatimi doživetji kulture, k rasti trga pa pomembno prispevajo tudi dobre letalske povezave med državama.”
STO ob olimpijskih igrah v Parizu izvaja še številne druge komunikacijske in trženjske aktivnosti. Z njimi Slovenijo predstavlja kot destinacijo, kjer se prepletata vrhunski šport in edinstvena neokrnjena narava, ter kot privlačno, butično in trajnosti zavezano deželo.
V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije – Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ) je STO v začetku junija zagnala skupno promocijsko kampanjo z osrednjim sporočilom Uspeh je v naši naravi. Kampanja združuje podobe čudovite slovenske narave ter več kot 20 vrhunskih športnikov in športnic, med katerimi so olimpijci Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek ter ženska rokometna in moška odbojkarska reprezentanca. STO kampanjo izvaja na družbenih omrežjih v okviru globalne digitalne kampanje na 21 tujih trgih, s TV-oglaševanjem na Eurosportu in z intenzivno komunikacijo na lastnih kanalih. Kampanja zaznamuje tudi podobo Slovenske hiše v Parizu.
STO skrbi tudi za opremljanje slovenskih navijačev s prepoznavnimi navijaškimi rekviziti I feel Slovenia. Prve od več kot 27.000 zastavic in navijaških ploskalnikov je že zeleno obarvalo prizorišča tekem, kjer so nastopili slovenski športniki.
Ozadje:
Francija je eden od primarnih trgov slovenskega turizma, ki je lani med tujimi trgi zasedal 9. mesto po številu prenočitev. Okrepljen angažma STO ob olimpijskih igrah v Parizu dopolnjuje kontinuirane promocijske in komunikacijske aktivnosti na tem trgu.
Na francoskem trgu STO tekom leta izvaja globalno digitalno kampanjo z oglasi na Googlovih platformah in družbenih omrežjih. Prav tako bo tudi letos na tem trgu izvedla vsebinsko oglaševanje v uglednih medijih Le Monde in Le Figaro.
STO gosti oz. podpira številna študijska potovanja francoskih novinarjev, kar rezultira v odmevnih objavah v francoskih medijih, ter sodeluje z uglednimi francoskimi znamkami, kot je gastronomski vodnik Michelin.
V sodelovanju z organizatorjem Tour de France A.S.O. je STO v partnerstvu z družbenim omrežjem X za promocijo Slovenije med največjim kolesarskim spektaklom izvajala kampanjo X Amplify Sponsorship. Kampanja je bila v preteklih letih večkrat nagrajena na festivalih, kot so BalCannes, SEMPL in SoMo.
Prav tako je STO na francoskem trgu aktivna v komunikaciji s poslovnimi javnostmi. Med poslovnimi dogodki, na katerih se pod okriljem STO redno predstavlja slovenski turizem, izstopa IFTM Top Resa Pariz, oktobra letos pa bo Slovenija gostila zasedanje združenja turističnih organizacij in organizatorjev potovanj iz pariške regije Les Entreprises du Voyage Ile-de-France.
Drugi poslovni dogodek slovenskega turizma ob robu olimpijskih iger bo potekal v soboto, 10. avgusta. Ta dan v Slovenski hiši bo namenjen predstavitvi Slovenije tujim medijem.
Več slik na:
GALERIJA.
Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez